Maak nu een afspraak

telefoon icon telefoon icon plus icon
I-tero scanner

Het scan-apparaat maakt 6.000 foto’s per seconde en de computer berekent daaruit een heel precies 3-dimensionaal beeld van uw gebit.
Dit 3D beeld gaat digitaal naar het laboratorium, waardoor geen (analoge) vervormingen onderweg kunnen optreden, ook al is het lab aan de andere kant van de wereld. Hierdoor is de pasvorm van de aligners heel goed.

tanden bleken

Tanden bleken

Vaak kijkt men eerst naar de ogen, en vervolgens naar het gebit. Een mooie glimlach is daarom ook voor veel mensen belangrijk. Wilt u ook een mooi, wit gebit met een stralende glimlach?

invisalign beugel

Invisalign Go beugel

Het grootste voordeel van de Invisalign Go beugel is dat deze onzichtbaar is, en dus niet opvalt tijdens het dragen. U kunt de beugel gemakkelijk zelf uit uw mond verwijderen.

Mondhygiene

Mondhygiëne

Mondhygiëne is, evenals mondverzorging, ontzettend belangrijk voor uw gebit. Door een regelmatig bezoek aan de tandarts kunt u uw mondhygiëne gemakkelijk op peil houden. Bekijk hier alle informatie.

Wortelkanaalbehandeling

Een ontsteking in het wortelkanaal kan ontstaan doordat bacteriën zich nestelen in de tandzenuw. Wanneer u last heeft van een wortelkanaalontsteking (geïnfecteerde tandzenuw), wordt deze in de meeste gevallen behandeld middels een wortelkanaalbehandeling.

Tandvleesbehandeling

Uw tandvlees vervult meerdere functies voor uw gebit. Zo bedekt het bijvoorbeeld uw kaakbot en beschermt het de wortels van uw tanden en kiezen. Ongezond tandvlees kan resulteren in lichte bloedingen en infecties.

Vullingen

Door het niet (goed) poetsen van uw tanden zullen er bacteriën op het tandoppervlak blijven kleven. Wanneer er tandplak op de tanden aanwezig is, kunnen er gaatjes en tandbederf ontstaan.

Kronen en bruggen

Kronen & bruggen

Ervaart u klachten in uw mond door beschadiging aan uw tanden of kiezen? Of bent u niet tevreden over het aangezicht van uw gebit? Voor het herstellen van een mooi en functioneel gebit is het plaatsen van een kroon of brug een ideale oplossing.

Kunstgebit

Een uitneembare prothese, in de volksmond ook wel kunstgebit  genoemd, is een van de meest toegepaste technieken ter vervanging van de tanden en kiezen.